Skriv till oss
Personlig service
Vanliga frågor & svar
Jag behöver kvitto / fakturaunderlag, vart hittar jag det?
Kvitton skickas till den e-postadress du angav vid köpet. Du kan logga in med din e-postadress eller skapa ett nytt konto på Kilowattbutiken för att hitta kvittot under "Mina ordrar".
Jag vill registrera mitt företag som kund hos er, hur gör jag?
Registrera ditt konto här
Hur avbokar jag min order eller delar av den?
I de flesta fall kan du själv av- och omboka din order via "Mina sidor". Logga in online och gå till din orderhistorik för att se vilka alternativ som finns för din order. Du kan också ringa oss så hjälper vi dig! Tänk på att avbokningen måste ske senast två dagar innan leveransen.
För sena avbokningar kan vi tyvärr inte återbetala fraktkostnader. Vid paketleverans till ombud kan avbokning endast ske innan paketet har skickats från oss.