Order

order@kilowattbutiken.se

Retur

order@kilowattbutiken.se

Ekonomi

ekonomi@kilowattbutiken.se

Skriv till oss

Formulärsinsändnignar hanteras enligt vår integritetspolicy.

Vi erbjuder en

Personlig service

Vi finns här för dig – oavsett om du är kund eller funderar på att bli det. Kontakta oss för snabb och personlig hjälp!
Erik Sonesson
VD, Kilowattbutiken AB

Vanliga frågor & svar

Hittar du inte svar på din fråga? Kontakta oss!
1

Jag behöver kvitto / fakturaunderlag, vart hittar jag det?

Kvitton skickas till den e-postadress du angav vid köpet. Du kan logga in med din e-postadress eller skapa ett nytt konto på Kilowattbutiken för att hitta kvittot under "Mina ordrar".

2

Jag vill registrera mitt företag som kund hos er, hur gör jag?

Registrera ditt konto här

3

Hur avbokar jag min order eller delar av den?

I de flesta fall kan du själv av- och omboka din order via "Mina sidor". Logga in online och gå till din orderhistorik för att se vilka alternativ som finns för din order. Du kan också ringa oss så hjälper vi dig! Tänk på att avbokningen måste ske senast två dagar innan leveransen.

För sena avbokningar kan vi tyvärr inte återbetala fraktkostnader. Vid paketleverans till ombud kan avbokning endast ske innan paketet har skickats från oss.